wtorek, 29 stycznia 2013

Mulinowe bransoletki

Cześć,
tak jak obiecałam pokaże wam jak ja robię bransoletki z muliny. Ten sposób jest najłatwiejszy do zrobienia w domku ;)


1. Po pierwsze musicie sobie wybrać 3 kolory muliny. Ja wybrałam niebieski, jasno i ciemnoróżowy. Ułóżcie  je na stole i złóżcie w pół tak jak na zdjęciu niżej. Pamiętajcie, żeby uciąć odpowiedni do waszego nadgarstka odcinek muliny !!!

Pamiętajcie, aby były równej długości!!
 2. Następnie nałóżcie je jeden na drugi i owijając wokół palca zróbcie supełek.


Taki o.


3. Teraz dobrze by było, żebyście pętelkę, która powstanie po zrobieniu supełka i została do czegoś przywiązana. Ułatwi to wam dalsze ''plątanie''.
4. Teraz oddzielcie kolory tak, aby zostały was 3 pasma muliny (w jednym paśmie muszą być 2 sznureczki tego samego kolorku)
5. Zacznijcie je plątać tak, jak byście robili warkoczyka na włosach ;)
mulinkowy warkoczyk

6. Zakończcie jakieś 3-4 cm do końca pasm muliny i zróbcie supełek od razu przy ostatnim splocie.
7. Troczki, które wam zostaną zwiążcie z pętelką na początku.

8. Załóżcie na rękę i gotowe ;)


A oto moje małe zbiory :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz