czwartek, 31 stycznia 2013

Nietypowa bluzka.

Banalny pomysł na oryginalną bluzkę ?                                                                         

  co potrzebujecie :
 * zwykły, gładki t-shirt
      * kolorowe farby do tkanin
            * pędzel do farbek              

wybaczcie zamazane zdjęcie .


na zdjęciu moja propozycja na nietypową bluzkę ;) Wy natomiast możecie odcisnąć swoje dłonie bądź zrobić propozycję ze zdjęcia. Uważam że każda może dobrać kolory według swojego gustu oraz że nie jedna z waszych koleżanek pozazdrości wam oryginalnego t-shirtu  ;)
PS. między przodem a tyłem bluzki włóżcie gazetę aby farby nie przebiły się na drugą stronę \ :D 




pozdrawiam mejdż ;*

5 komentarzy:

  1. podoba mi się ten pomysł, ogółem cały blog :) Jest dużo postów i fajnych pomysłów :D Proponuje dodawać coś co można zrobić z niczego, jak np ta bluzka :) Świetny pomysł ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podpowiedź ;)
    Miło nam ^^ obiecujemy więcej takich pomysłów.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakiej farby uzylyscie? ;> to sie nie zmyje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, tak szczerze to ja to zrobiłam plakatówkami i ani razu jeszcze jej nie wyprałam xd
      polecam jednak kupienie farb do tkanin firmy np. Marabu Textil kosztują one około 40 złotych, ale słyszałam o nich bardzo pozytywne opinie i przy zastosowaniu odpowieniej temperatury, wirowania itd podczas prania nie powinny się zmywać ;) - mejdż.

      Usuń