poniedziałek, 28 stycznia 2013

stylizacje

Hej,
tak jak wczoraj zapowiedziałam macie tu parę stylizacji które śmiało możecie nosić w szkole i gdzie tylko chcecie. Myśle, że każda z was bedzie miała coś takiego w szafie i nie bedzie z tym większego problemu. Na wszelki wypadek będę podawać też gdzie kupiłam ciuszki ;P
Mam  też dla was niespodziankę :)
razem ze mną blog bedzie prowadziła go moja przyjaciółka Marta :)
oznacza to 2 razy więcej wpisów i  fajnych pomysłów :)
Myślę, że ją polubicie.
Mam nadzieje, że przypadną wam do gustu stylizacje, które dzisiaj dla was przygotowałam.
Oto one :




Oto codzienna sylówka dla każdej z was. Chudszej, grubszej,
wyższej oraz niższej :)







O ile pamiętam  to są one z Housa :)

Vero Moda 


nie pamiętam  ; )







Stylizacja zarówno na jakieś ważniejsze wydarzenia jak i na co dzień , gdy macie ochotę ubrać się bardziej elegancko ;)

New Yorker


 
New Yorker
Stylizacja ta doskonale nadaje się na mroźne dni ;)

jak już wspomniałam , chyba House ;)


"pożyczony" od koleżanki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz