poniedziałek, 4 lutego 2013

coś za coś

Hej,
tu Mali. Bardzo was przepraszam, ale z braku czasu nie zdążyłam dzisiaj zrobić żadnych propozycji upięcia włosów lokowanych ;c Sorki - ale tak jak pisałam na samym początku, czasem szkoła krzyżuje nasz plany :( Wy zresztą pewnie dobrze wiecie o co chodzi ;)
W zamian za to postanowiłam dodać notkę jak zrobić mały na prawdę mały drobiazg na walentynki ;)
Każdy - chłopak i dziewczyna możecie to zrobić dla swojej drugiej połówki lub jak wolicie tajemniczej walentynki ;) Razem z Mali mamy parę pomysłów na walentynki więc nic tylko was zapraszać do dalszego czytania naszego bloga ;)

Zdjęcie jest oczywiście z internetu, ale sama też próbowałam i jako tako mi wyszło ;)

a dokładnie tak :

Robiłam to na lekcji, więc nie jest to może arcydzieło ale swój urok ma :P
Popróbujcie sami, może wam lepiej to wyjdzie ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz