sobota, 16 lutego 2013

songowo ^ ^

Cześć,
co tam? Wreszcie weekend co nie? <3
Postanowiłam w dzisiejszym wpisie dać wam linki do piosenek, które ja osobiście bardzo lubię. Może i wam coś wpadnie w ucho !?  Będę wstawiać linki z tekstowo pl. gdzie macie od razu teksty piosenek ;)

# Rihanna - Daimonds --> i like it!! ale trochę już mi się znudziła.Lecz co jak co ale Riri to ja uwielbiam!!<3
# Ne-yo - Let Me Love You --> hehe mój dzwonek na telefonie :P
# Rihanna - Stay --> jaranko *.*
# Enriqe Iglesias  --> Każda piosenka mi się z kimś kojarzy z jakąś wyjątkową osobą. Ta też ^ ^
# Beyonce - Love on Top --> Nie wiem jak wy, ale ja ją kocham!
# Black Eyde Pease - Where is the love? --> oj dokładnieee where? ;)
# Calvin Charris - Let's go --> coś na rozbudzenie rano? Idealne!
# Calvin Charris - Sweet Nothing --> kochamm tą piosnekęęęę!!!!!!!
# Armin Van Buuren - Not Giving Up On Love --> stare ale jare!! od razu przypominają mi się wakacje ;P
# Weekedn - Ona tu jest i tańczy dla mnie --> Jak słucham tej piosenki to śmieje się do siebie jak głupi do sera xd Od razu przypomina mi się też cała moja klasa :pp

Tak oto macie tu 10 piosenek, które w danej chwili przyszły mi do głowy i które mi się podobaj ^ ^  Może i wy znajdziecie coś dla siebie... ;)
Miłego słuchania ;)
Mali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz