sobota, 2 lutego 2013

jak wykonać wypełniacz do koka ;)

siemka ;) Jak wam się zaczął weekend ? Mi niestety bardzo pracowicie, aczkolwiek i tak znalazłam chwilę aby dodać wam post ; >

Kojarzycie coś takiego jak wypełniacz do koka ? jeśli nie spójrzcie na zdjęcie obok  ;) O ile się nie mylę ja taki wypełniacz kupiłam za 20 złotych, a wy możecie go zrobić całkowicie za darmo ;)

potrzebujecie :
*skarpetę / dwie skarpetki ( zależy jakie macie grube włosy) której nie nosicie na co dzień - najlepiej jeśli będzie to skarpetka podobna do waszego odcieniu włosów.
*nożyczek



1. przygotujcie skarpetę / skarpetki.
2. Zacznij ją zwijać jak na zdjęciu :) 
3. Po zwinięciu obetnij tam gdzie wskazuje strzałka.
4. Wypełniacz gotowy do użycia ;) 






mam nadzieje że pomysł wam się przyda, pozdrawiam i życzę miłego weekendu mejdż.

PS. W kolejnym poście pokarzę wam jak wykonać koka przy użyciu wypełniacz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz