środa, 13 lutego 2013

dla zapominalskich.

siemka ; 3 
jaka u was pogodaa ? u mnie śnieg niestety ;x a już się cieszyłam że wiosna idzie ...
ale przechodząc do konkretów, pewnie nie jedna / jeden z was ma w swoim pokoju kawałek pustej i nudnej ściany i też pewnie nie jedna / jeden z was zapomnia o kartkówkach, sprawdzianach czy też dodatkowch pracach, dlatego dziś chciałabym wam pogazać tani i łatwy sposób na udekorowanie tej jakże pustej sciany 
; ) 

moja pusta ściana.
jedyne czego potrzebujecie to waszej inwencji twórczej oraz kolorowych samoprzylepnych karteczek :3

Ja na swoją ściane przylepiłam póki co dopiero 3 karteczki, ale mam zamiar na parunastu jeszcze porysować jakieś emotki czy coś takiego aby to urozmaicić, także przyjemne z pożytecznym  ; ) 


z 3 karteczkakmi .
mam nadzieje że pomysł wam się spodobał choć możliwe że nie jedno z was wpadło na to wcześniej ,no ale co mi szkodzi dodać dla tych nie świadomych .

miłego środowego popołudnia i żyjcie z myślą że jeszcze tylko 2 dni i weekend. Trzymajcie się, mejdż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz