środa, 6 lutego 2013

Prezenciki walentynkowe

Cześć !
Co u was słychać? Jutro TŁUSTY CZWARTEKKK!!! Lubicie pączki? bo ja uwielbiam i zrobię wyjątek i nakupię sobie jutro pączusie ;P

Dobra, wracam już do tematu naszego postu. Podam wam pare linków do stron gdzie możecie zamówić małe co nie co dla swojej 2 połówki <3  Dodaje takiego posta już dzisiaj ( tydzień wcześniej) abyście mieli jeszcze czas zamówić, albo pojechać do sklepu. :)

 # a więc : http://www.fnak.pl/ramka-na-5-zdjec-pt-w-roznych-formatach.html
stwierdziłam, że jeśli macie duużo wspólnych zdjęć to będzie fajny pomysł. Wywołacie u dowolnego fotografa zdjęcia ( te standardowe rozmiary kosztują grosze, bo ja też ostatnio wywoływałam). Ta rameczka idealna też jest dla przyjaciół, żeby sprawić im przyjemność w ten szczególny dzień ;)

# jeśli nie macie jeszcze swojej drugiej połówki możecie razem z przyjaciółmi sprawić sobie takie śmiechowe długopisy ;P  http://www.fnak.pl/dlugopis-silly-hand-signs-rozne-kolory.html

# tu z kolei nie wybierałam żadnych przedmiotów tylko podaje wam linka do całej stronki z prezentami  na walentynki : http://www.kukartka.pl/pl/shop/imprezaokazja/walentynki.html

# nie zapominajcie również o najzwyklejszej biżuterii. Fajne są naszyjniki z pierwszą literką waszego imienia. W tedy na 100% wasze kochanie nie zapomni o was ;)

Jednak ja osobiście wolę coś bardziej romantycznego  jak kwiatki, jakaś miła kartka i romantyczny spacer ;)
Jednak wybór należy do was!

Powodzenia moi kochani zakochańce <3
Mali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz